22. 4. 13

Patchwork začetki

Danes sem v nabiralnik dobila pošto od naše tovaršice patchworka na ustvarjalnem forumu. Tudi ona je kriva za to, da sem se sama tako zelo navdušila nad kvadratki in patchwork bloki.
V kuverti sta bili dve diplomi: za tole in tole :) in dva lepa kosa ta pravega ameriškega blaga za quilting oz. patchwork. Pravzaprav je drugi kos za štikanje :), ki mi je tako všeč, posebej sedaj, ko prihaja čas z veliko sončne svetlobe. Drugi kos rdečega bombaža sem varno spravila v škatlo na kateri piše Christmas.
Ko pomislim, kako sem začela s patchworkom,... Pojma nisem imela. Mislila sem, da je krpanka pač krpanka - narejena iz ostankov blaga.. Sploh ni res! Ta prave mojstrice uporabljajo najbolj kakovosten bombaž, ki je kompakten, močan, debelejši od običajnega, da ne govorim kako lepo je potiskan. V manjših serijah ga tkejo in tiskajo prav za ta namen.
Danes na spletu obstaja veliko on-line tečajev, video prikazov, tutorialov-navodil za delo. Ker pa vem, da mnoge iščejo in guglajo informacije o patchworku tudi v slovenskem jeziku (in naletijo na moj blog :) bom v nekaj naslednjih PW objavah poskušala opisati moje dosedanje izkušnje in nasvete v zvezi s patchworkom in quiltingom.

Danes si patchworka ne predstavljam brez nekaj zelo pomembnih reči:
  • podloga za rezanje, ki naj bo tudi v  inčih
  • okrogli nož
  • meter, ki naj bo tudi inčevski
  • ravnilo za patchwork, ki naj bo daljše
  • izginjajoči flomaster, oz. tak, ki se ga obriše z vodo, oz. njegov konkurent iz običajne knjigarne (vam povem drugič)
  • bucike, ki naj so quilterske oz. namenjene patchworku - te so daljše od običajnih. 

V naslednji objavi sledijo obljubljeni HSTji oz. TPKji. (danes pada dež :) in (da ne pozabim si zabeležim tule) - še o zgoraj omenjenem kuliju z radirko in običajnih kosih bombaža, ki postanejo kompaktni in podobni ameriškim :) ...moja verzija, da ne bo pomote, pa še kaj o inčih, FQ,....

2 komentarja: