25. 1. 16

O tednih taprave čokolade

Danes je pravi čas, da tudi na glas povem, da že od svetih treh kraljev jem vegansko. Malo za hec, a še kako zares. V času vsesplošnega prazničnega novoletnega prenajedanja sem enkrat v afektu na glas,...da so vsi slišali izjavila: "Od jutri naprej bom ratala en - vegan , jebela." Tavelika je hitro komentirala: "... ni šans, da bi zdržala.."
"Pa bom, sem rekla  in spet v afektu navrgla  (da slučajno ne bi padel predolg termin...) "začnem dan po svetih kraljih, pa tja do pustne sobote, recimo." (Slučajno sem vedela, da je letošnja velika noč že v marcu in je potem takem tudi pust dovolj blizu...).

In ker tega heca kar ni bilo konec, dobim prav v času takoj po praznikih, v času najhujše slabe vesti sporočilo, če bi želela preizkusiti prav posebno čokolado. "Halooo, a se vi vsi malo hecate z mano,..me provocirate ali kaj, " sem pomislila.
Kmalu ugotovim,  da so te čokoladice prav taprave čokolade. "Pa to so veganske čokolade,"preverim. Prava mana mojim  "pobožnim željam". Takoj je padla odločitev, da sprejmem pogumen veganski korak.  Najbolj me je namreč skrbelo prav to, kako bom zdržala brez čokolade v času PMSja, najbolj napetih dni, ko ni šans, da kar tako zdržim brez sladke pregrehe.

Veganske hrane sem se navadila. Ne iščem posebnih receptov ampak si sama izmišljujem obroke. Ko me kdo vpraša kaj jem, mu na hitro odgovorim - krompir, riž, polento, sadje + zelenjava, pa kruh tudi lahko. Pa pico s čebulicami in porom, ajdovo kašo z zeleno in porom, pa joto (brez mesnih dodatkov)...
Prvih par dni sem bila stalno lačna (bolj zato, ker sem se bala, da me ne bi začela boleti glava ali pa v skrbi, da ne jem dovolj), potem sem se navadila.
Verjamem, da se mi bo z veganskim poskusom spremenil odnos do hrane, najedanja, resnične potrebe po lakoti ali hranjenju kar tako, mogoče iz dolgčasa ali crkljanja.

Kot rečeno sem zadovoljna, da imam svojo rešitev "v sili", svojo "prvo pomoč" vedno pri roki, v moji torbici, v žepku zraven telefona. Defenitivno bom vedno čokoholik. Tako kot vsi (mož izvzet) pri naši familiji. Dest dekov čokolade na kavču zmoremo kot za šalo vsak posebej, v trenutku pa vsi skupaj. Na zalogah imamo vedno zagotovo pet centimetrski kupček čokolad.
V veganski verziji prehrane ni mlečnih izdelkov in jogurtov, sira. Zato sem tudi ne spada mlečna čokolada.
Rawr čokolada   je super čokolada!  Ni grenka, kot mnoge druge "procentualne"čokolade. Košček se tako milostno stopi v ustih, res mi je všeč. Škoda, da jo je le 60 gramov, zato pa je toliko bolj prikupno majhna in tako lušno spada v najmanjši zunanji žepek moje torbice. Moja čokolada je srčkasta, v njej so rdeče goji jagodke. Je moja prav posebna čokoladna ljubezen, ki ima v mojem "veganskem" obdobju prav poseben, zagotov drugačen, zelo dober okus.




2 komentarja: