22. 8. 11

Sončna torba


Že nekaj časa sledim mnogim blogom ustvarjalk iz Slovenije in tujine. Naletela sem na Craftalnico in na njen natečaj. Ugotovila sem, da imajo vse udeleženke svoj blog. Torej če želim sodelovati, si moram odpreti svoj blog. Pa poskusimo. Za craftalnico sem sešila "sončno torbo". Kot predpremiera patchwork oz. quilting tehnike,... Narejena iz ostankov rumenega blaga, oranžne rute in moških srajc. Spominja me ne morje, kjer je sonce prav posebej rumeno, kjer so poti polne rjave rdeče prsti, na morju pa jadrnice z belimi jadri.








3 komentarji:

  1. Dobrodošla :).
    Torbe, nepogrešljive spremljevalke in tvoja je prav to. Idealna za na morje in v lepih barvah. Super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Torbe pa res ne vidimo pogosto v Craft-alnici. Zelo fajn si uporabila različne kose blaga in sešila krasno sončno torbo.

    Vesel me da si tudi zaradi Craft-alnice odprla svoj blog.

    OdgovoriIzbriši