10. 1. 12

Letni časi - haiku

Najprej naj povem, da pri tej objavi nimam sama nič kaj dosti zraven - razen pobude :-).
Kolaž fotografij iz družinskih albumov je v sestavila Tavelika hči, objave haiku pesmic, iz zadnjega šolskega glasila pa sem sama izbrala - tiste, ki so meni, mami,  najbolj všeč.  Pisali so jih učenci od 7. do 9. razreda.
Hči še dodaja, da to ni čisto pravi pravi haiku, ki mora imeti v treh vrsticah pravilo 5-7-5 zlogov,.. pisali so kakor so hoteli, le da je bilo v treh vrsticah.


Jem štiri
letne čase.
Dobro so!
(Jan)

Pada dež, pada sneg,
še zmeraj
gnijem v šoli.
(Luka)

List pade z drevesa,
dotakne se tal.
Konec septembra. 
(Sara)

Srce je razdeljeno –
na štiri dele.
Je iz letnih časov?
(Sara)

Letni časi
so štirje,
vsaj tri zasede – šola.
(Neja)

34°C – Nadiža nas čaka
7°C – oddahne si od nas
-3°C – joka za nami.
(Lara)

Matic gleda Zalo.
Jeseni.
A ne bi moral spomladi?
(Tinkara)

Gledala sem kapljo,
padla je
direktno v lužo.
(Blažka)

3 komentarji:

  1. Najprej čestitam za giveaway, potem pa pohvalim hčero za luštek kolaž drobnih spominov, in povem da so me teli zapisi šolarjev kar nasmejali, tako posrečeni so!!

    In ne vem zakaj ne morem komentirat tvojih objav, sploh mi ne spusti skozi!!

    OdgovoriIzbriši
  2. @an-ja! Hvala. Komentarji so moderirani in se objavijo šele po moji potrditvi, zato te "ne pusti skozi". Prav zato sem prejela 3 tvoje komentarje :-) Objavljam le enega, saj se vidi, da ti nekaj "ni štimalo" in so vsi približno isto zapisani. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) hvala za pojasnilo!!
    Zdaj bom pa rade volje kaj več povedala tudi tukaj pri tebi.
    Lepo bodite!

    OdgovoriIzbriši