17. 4. 12

Šivanje v aprilu

Kar nekaj deževnih dni je že bilo v tem mesecu in ugotovila sem, da še nisem objavila kakšne ustvarjalne objave. Pa so deževni dnevi kot naročeni za take reči.
V aprilu sta se v novo gospodinjstvo preselili moja poročna priča in moja sestra, že lani jeseni še ena prijateljica. Prav zaradi njih je nastalo kar nekaj poskusov nastanka nekaj gospodinjskih stvari. Ker bo to objava pod oznako Šivanje vanjo ne sodijo še kvačkane prijemalke, ki tudi nanovo nastajajo.

Predstavljam vam torej blazinice za šivanke in bucike v moji začetniški patchwork tehniki, poletno torbo v kateri je prostor za 4 steklenice pomarančnega soka iz zimskih dni, torba kar tako na hitro in predpasnike, ki so izšli iz mnogih Zgodb o krpanki.
Ali imate še kakšno idejo za novo pečene gospodinje, ki po novem kraljujejo na svojem lastnem ozemlju?
Mini blazinica za bucike in šivanke

Dodan ima trakec na ježka, s katerim se blazinico lahko priročno pritrdi na zapestje
Malo večja blazinica za bucike
Torba z žepom iz Ikejinih ostankov

notranjost torbe je podložena, dodan je notranji žepek

Torba na hitro je ojačana z dvojnim šivom in je v merah "plastificirane ta Rdeče Sosedove borše"

Predpasniki imajo po novem zanko za regulacijo pasu okrog vratu

Starejši in novejši Ikejini motivi

Predpasnik iz neke "Zgodbe"

Ta predpasnik ostane pri nas, saj sodi sem zraven

Ni komentarjev:

Objavite komentar