26. 9. 12

Mala morska deklica - Mer Minny

Tej sem dala ime Mer Minny, saj je kot prva taka morska deklica sešita pod mojimi rokami in strojem šla v roke sošolki od Male hčere. In Mala se je odločila, da bo v sezoni 2012/13 vse sošolke obdarila s temi punčkami :o,.... kot spomin na zadnje poslednje otroške dni v enajstem/dvanajstem?! Ali kot v opomin na butasto idejo te pravljične junakinje...?! Ojej, sem kar malo zabluzila...
Ko sem prvič videla to zgodbico, kar je bilo v bistvu nedolgo nazaj - sem so zgrozila, ker je bila ideja glavne junakinje tako pogubna in konec zgodbice tako šokantno tragičen,... ko se na koncu mala morska deklica spremeni v morsko peno. Ampak zgodbica je legendarna, pravljična in veličastna, veličastna kot je bil velik eden največjih pravljičarjev H.C. Andersen.
Naslednjo malo morsko deklico z drugim imenom in za drugo slavljenko bom oblekla v žabice in spodnje perilo in takrat bo poslikana še v tej postavi. K vsaki punčki sodita tudi dve frizuri, več oblekc pa nisem šivala, saj naj se tako velike punce pa vendar ne bi več igrale, ane :)



1 komentar:

  1. Tukaj se pa veliko šiva in še se bo izgleda :).Cel razred??? Ti si najbrž supermami :)
    Luštna je tale morska deklica. jaz jo nosim že nekaj časa v glavi in tudi par skic je že nastalo, samo k delu se bo treba spraviti.

    OdgovoriIzbriši