11. 9. 12

Ustvarjalni forum in 2.patchwork izziv

Nedavno sem naletela na tale Ustvarjalni forum, kjer so najbolj aktivna dekleta prav v  temi Patchwork/krpanke. To me je vedno zanimalo. Udeležila sem se 2. patchwork izziva. To je bil izdelava blazine po zelo natančnih navodilih naše tovaršice @Kreativ, ki obljublja, da bo kmalu zaživela tudi kot novopečena blogerka. (takrat bom naredila update tej objavi, ko bo objavljen tudi njen blog v katerem pričakujemo vse na enem mestu t.j. vse kar je že vzorno zbrano v 1. in 2. Patchwork izzivu in tudi v vseh njenih opisih o Patchwork in Quilting tehniki).
Izziv me je tako prevzel, da sem vzljubila štikanje-vezenje in sem imela kar naenkrat izvezene tri slikice. Vse sem naredila skoraj mimogrede, na kavču, med gledanjem televizije,..  Ena je sestavljena v blazino, o kateri pa moram biti zaenkrat še hudo tiho, saj drugače kršim pravila glasovanja na omenjenem forumu. Nič pa ne bo narobe, če objavim link do vseh 20 izdelkov, ki so tukaj. Med njimi je tudi moja blazina o kateri bom pisala in vam jo razkrila v naslednjem tednu, ko bo glasovanje končano. Me prav zanima, katero blazino bi izbrali vi? Sama se težko odločim in svojega glasu še nisem oddala. 
Ko bom imela čas in če me/nas Kreativ ne bo prehitro izzvala s prednovoletnim izzivom št. 3, se bom lotila tudi 1. Patchwork izziva v 9. vzornih šolskih lekcijah, ki so objavljene na omenjenem forumu pod temo Patchwork/Krpank. Izdelki deklet iz prvega izziva pa so tukaj. Zmagovalka je takrat bila moja blogerska prijateljica An-ja.
Kot sem že zapisala enkrat na forumu bom iz spodnjih dveh vezenin naredila nekaj po svoji izbiri, kar pa ne bo blazina. Gotovo pa bo narejena v tehniki quilting, kar pomeni, da bo mehko prešita. Do takrat pa čaka v škatli HDP. :)
Update: Po končanem glasovanju = "Srčkasta" :)

1 komentar: