17. 10. 12

Craft it forward!

Prejšni teden sem od blogerske prijateljce iz Studia 13  prejela paketek DIY  - njenih ustvarjalnih reči. Simpatičen oblakec in hiška, prijemalki,  ki bosta dobili svoj prostor v kuhinji za goste in čudovito pravljično risbico, ki bo dobila svoj okvir in mislim da enako ostala nekje blizu iste kuhinje, ker tako super paše prav blizu hiške in oblaka. :)

Sedaj Craft it forward nadaljujem:
– petim blogerkam (velja tudi za moško obliko sklanjatve ;) bom podarila svoj DIY- »naredisisam« izdelek. In ko boste prejeli sami mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samovaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?
Bi craftali, se spoznavali, se igrali?

Če ste za, pustite komentar spodaj in prejeli boste moj DIY izdelek ali dva. 


3 komentarji:

  1. Jaz sem za :-), luštna ideja in jaz rada ustvarjam in še raje podarjam. Jupi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, to je pa fletna ideja. Samo nimam bloga, tako da bom mojstrovine le spremljala od daleč - kot do sedaj. Z veseljem pokukam na tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo me je povozila angina in bi skoraj zamudila komentirati :). Prav veseli me da ti je darilce všeč in da celo paše v kuhinjo. Najprej sem mislila da bodo vsi izdelki laneni, ker bi tako vsem pasali, pa so me barve prepričale :).
    Pošiljam en velik pozdrav, tebi in tvojim bralkam.

    OdgovoriIzbriši