13. 10. 12

Šivanje za otroke 6. dan

Danes sem nadaljevala z reciklažo. V omari se je našel še čisto nov službeni pulover od mojega Dragega iz davnega leta ne vem kdaj že... (še pomnite carinikov na zahodni meji?) Ker sem iz takega testa, da stvari res s težkim srcem zmečem v kontejner je pulover še vedno čakal v omari ... in  ker sva s sinom ravno v fazi šivanja "Vojne zvezd", je bila zelena barva kot nalašč za vojaške reči. Ker pa je sinu najnajljubša barva rdeča, sem jo obrobila z rdečim jerseyem, ki v resnici ni tako hudo rdeč kot na fotki.
Pokrojila sem kar po prvem puloverčku, ki sem ga vzela iz sinove omare in zato naredila mali kiks ... brezrokavnik mu je malce majhen, je pa mogoče ravno zato lepo oprijet in to je fantu še posebej všeč. Sešila sem en dva tri, zalikala še "Star wars" našitek in zadelala nitke, ki so ostale pri rokavih in ovratniku. Originalne uniformirane našitke sem (po navodili moža) prerezala  in z vsemi ostalimi ostanki vrgla v kontejner za tekstil.


Ni komentarjev:

Objavite komentar