9. 12. 12

Patchwork izziv št. 3 (novoletni izdelki)

To je moj drugi patchwork izziv na kreativnem forumu Otok zakladov. Tokrat je bil izziv,... ufa,.. zahteven,... dosti bolj kot moj prvi. Ampak na koncu sem zadovoljna. Naučila sem se novih trikov v patchworku.  Ooo, ko bi vi videli, kako sem pred leti začela, popolnoma individualistično..., brez kam pogledat sem s škarjami sekala kvadratke in trikotnike,.. ojejejjej. Enkrat vam pokažem mojo "patchwork" blazino za tole podlasico.  Kot totalna začetnica sem takrat mislila, da se patchwork šiva iz ostankov blaga,... pa to ni res. Še kako je pomembna kombinacija barv, enaka kakovost bombažne metraže...
Tokrat smo šivale novoletni nadprt, božično nogavico in cookie - piškotek. Vse skupaj se mi zdi, da zgleda malo po ameriško ali pa avstralsko, če hočete, kjer je patchwork velika reč, prava umetnost. Tokrat je v izzivu zmagala Bluskies oz. Maja iz bloga Živčki na pašo. Vse punce se strinjamo, da smo zmagovalke vse, vseh 15, ki nam je uspelo priti do konca, saj izziv res ni bil od muh.
No, dosti govorenja, tole spodaj je nastalo v več kot mesecu dni in s to objavo danes otvarjam praznično, božično, darilno, prednovoletno obdobje... Kmalu sledijo novoletne živalce, novoletni okraski in tudi giveaway!
IMG_0942

IMG_0943

IMG_0933

IMG_0937

3 komentarji:

  1. Zelo lepo narejeno in tvojim izdelkom je na glasovanju šel moj glas. Zmagovalke smo pa itak vse :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja krasna je tale odejica, natančno, lepo usklajene barve, všeč mi je.. lp

    OdgovoriIzbriši