20. 1. 13

Baby odejica v patchwork kvadratkih

Moja sestra, novopečena mamica ni hotela vedet in vprašat ali nosi fantka ali punčko. Tako mi je dala kar zapleteno nalogo, da sem ji obljubljeno patchwork odejico naredila v unisex - fantekpunčka varianti. Pa ne mislite, da je to kar tako... Hkrati nisem hotela, da bo to odejica v pocukrani rumeno ali zeleni varianti.  Seveda nisem smela uporabiti nobenega rozastega kvadratka, niti ne kopačev in dirkalnih avtomobilov. Poiskala sem otroške variante bombaža, tudi ostanke, jih oprala in se lotila dela.

Nastalo je tole:  Podloga je v belem bombažu  z gumastimi bonbončki medvedki za fantke in punčke, saj z njimi ni dileme :). V prešivanju sem še začetnica, zato sem odejico prešila na roke, z velikimi šivi, v zeleni prejici.  Sedaj sem za tovrstna zahtevnejša prešivanja oz. quiltanje nabavila dodatni zgornji transport za mojo mašino, a moram vse skupaj še resno sprobat... 
Zraven odejice sem sešila še dve vrečki v tankem frotirju, eno za kremice, drugo za mogoče umazano perilo, saj bo moja sestra s svojo družinico kar precej mobilna...

Kako se vam zdi?  Sedaj bi tako odejo imela še Tavelika hči :o. Mogoče... ampak za veliko punco, za večjo odejo,  v večjih  kvadratih - ti so veliki 4 inče oz. cca 10 cm in s kakšno izkušnjo več v PW prešivanju...
DSC_0544  
DSC_0549

5 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč :-) Lepo si kombinirala vse te različne barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je uspela, vsi kvadratki so enako veliki:) Jaz sem začetnica pri patchworku in me zanima o kakšnem zgornjem transportu za šivalni stroj govoriš.
    Pa čestitke za nečakinjo, jaz bom tudi kmalu postala teta:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri prešivanju (posebej pri debelejšem polnilu) se ti kaj hitro zgodi, da spodnje blago(ki ima transport) prehiteva gornje blago (vmes je polnilo)- ali obratno?!, tako nastanejo gube in imaš velike težave... quilting je nasploh najbolj zahteven postopek pri takih podvigih... Zato, da gre igla enakomerno skozi oba kosa blaga je v pomoč takšna tačka, ki vodi tudi z gornje strani (ne le s spodnje, kot vsak običajen šivalni stroj) http://si.strima.com/200311003-janome-tacka-z-zgornjim-transportom/item/1003201/.

      Izbriši
  3. Uauu, res lep kompletek za dojenčico! Simpatični koščki blaga, lepe kombinacije. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo si ustvarila ,za petko in plus:):)

    Še enkrat čestitam tetka:)

    OdgovoriIzbriši