30. 1. 13

Menjava, exchange, swap

...ali kakorkoli že hočete temu reči.  
Z blogersko prijateljico, kateri je Kvačka raj za dušo sva si izmenjali izdelka. Moja toaletka je tako postala njena toaletka, njena kvačkana verižica pa je sedaj mojamoja. 
Všeč so mi je take izmenjave. Če obstaja home exchange  si lahko izmenjamo tudi DIY stvari, mar ne? Prej se seveda dogovorimo v kakšnih barvah bi radi izdelek in vse skupaj postane kar pravi mali izziv. 
Všeč so mi takšni exchangi, pa vam?
DSC_0571


DSC_0570


2 komentarja:

  1. Meni so tudi dobri.
    Z njo sem že 2x naredila menjavo. Mi je prav lepo ko tako malo zamenjaš stvari in ne gledaš samo po slikah ampak imaš doma in občuduješ :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo punce, a ne?Smo od hudiča...vse nardimo vse se zmenimo:):)smo na liniji in še bomo to ponovile:) Prov lušten je najdit v nabiralniku presenečenje:)Jaz uživam ob tem:)

    OdgovoriIzbriši