8. 1. 13

Toaletka, Craft it forward in SWAP

Zadnje čase rada šivam toaletke. Takšne manjše ali pa takšne malo večje.

Ob tej priložnosti vas povabim k sodelovanju v dveh igricah:

1. Prva je moja - t.j. nadaljevanje Craft it forward izziva, kjer je ostalo prostora še za 4 kandidatke. Naj pravila malo popravim v tej smeri, da lahko sodeluje tudi katera, ki (še) nima bloga. V tem primeru ji "odstopim" prostor na svojem blogu oz. jo bolje rečeno gostim, da nadaljuje svojo igrico naprej, skladno z navodili.
Tule je c/p navodil:

– petim blogerkam (velja tudi za moško obliko sklanjatve ;) bom podarila svoj DIY- »naredisisam« izdelek. In ko boste prejeli sami mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samovaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?
Bi craftali, se spoznavali, se igrali?

Če ste za, pustite komentar spodaj in prejeli boste moj DIY izdelek ali dva. 

2. Pod drugo točko,  pa je reklama za mednarodni swap, na katerega sem se prijavila. Potrebno je sešiti toaletko ter vanjo dodati še nekaj kupljenih sladkarij skupaj z razglednico domačega kraja. Prijavite se lahko do 15. januarja, izdelek pa je potrebno narediti in poslati do 15. februarja. Če katera ne ve točno kako poteka SWAP naj na kratko opišem: Organizatorka vsem prijavljenim pošlje na email kontakt kam je potrebno poslati sešito toaletko (mimogrede - to mora biti toaletka z zadrgo - sicer pa je veliko inspiracij tule) skupaj z sladkarijami in kartico. Do navedenega datuma je potrebno paketek oddati na pošto. Potem čakaš na presenečenje, da paketek prejmeš še ti, mogoče s čisto drugega konca sveta, saj je veriga sestavljena tako, da ni mogoča medsebojna izmenjava,( t.j. s kandidatko, kateri si sama poslala izdelek.) Na tak način spoznaš  dve novi osebi, (mogoče dva nova zanimiva bloga,.). - ena je tista, kateri si poslala izdelek, druga je tista od katere si izdelek prejela.

Tako, toliko o igricah, o moji zadnji toaletki, ki sem jo "prodala" na "exchange bolšjaku" oz. jo zamenjala za verižico in uhančke pa še tule spodaj:




3 komentarji:

  1. ojla akej drucga pa ne gre samo toaletke?jaz ne
    znam šivat znam pa kvackat....moj blog je kvačka raj za dušo..

    p.s.
    a velja kvačkana?

    hvala za odgovor:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katja, manjši nesporazum: če sprašuješ za Crafti it forward- ni potrebno da je toaletka,... karkoli, samo da je narejeno izpod tvojih rok. Tudi moj izdelek tebi ni nujno da bo toaletka, ampak ..presenečenje. Javi se mi na mail, da ti pošljem izdelek ali dva in ti nadaljuješ igrico - Craft it forward.

      Če pa sprašuješ za SWAP pa je lahko tudi kvačkana,.. samo da ima zadrgo. Prav zanimivo bo popestrila galerijo izdelkov.

      Izbriši
  2. Živjo,
    bi se šla igrat, ampak smo čisto sveži z blogom in ne bi imela komu podarit :). Tako da, zgolj pohvala tvoji super lepi toaletki!

    OdgovoriIzbriši