26. 1. 13

Tri boršetke in še o "šoli za torbice"

Tisti, ki spremljate moje zapise tule že dlje časa najbrž veste, da najbolj rada šivam torbice, boršice, in vse kar je temu podobno... Tole spodaj je najdeno v mojem arhivu in je moja najbolj priljubljena oblika boršetke. Ravno dovolj velika za veliko štruco in še kakšen liter mleka zraven ali pa za vse velikosti knjig iz knjižnic  ali pa za sadje in liter kombuče, ki jo ob ponedeljkih nesem v službo za cel teden... Aja,..še to, vse tri torbice so tudi recikliranke, narejene iz odpadnih kosov bombaža in odpadnih kosov pri šivanju oblazinjenega pohištva.
Ob tej priliki naj povem, da sem zelo vesela, da sem našla na spletu tečaj, oz. kar skoraj pravo šolo za šivanje torbic. Trenutno smo še pri teoriji,.. kmalu pa bomo zašili prvi primer torbice po navodilih inštruktorce iz Singapura, ki vse skupaj tako prijazno deli z nami:) In skupaj bo kar sedem primerov torbic :o  
Se mi katera pridruži?
DSC_0189

DSC_0187
DSC_0183

DSC_0182DSC_0181


6 komentarjev:

  1. Super lepe in uporabne torbice. Meni manjka predvsem potrpljenje za šivanje. Ampak, delam na tem :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. K pa vidim tkole lepe izdelke pa še borše povrhu bi pa res rada znala šivat.Enkrat bo treba probat...res pa nevem če mam pikico talenta za to....kvačkam pa že od 8 leta in vezem in pletem:):)

    Mi je že prjatlca ponujala knjige če želim probat pa kr ni korajže...

    OdgovoriIzbriši
  3. Priporočam ogled bloga o torbicah.....po mojem da tud če nič neznaš šivat se tam naučiš....superca...hvala nitizasrečo da to deliš z nami..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za povezavo na blog :) Razmišljam, da bi se ti pridružila, mene tudi mikajo torbice. Tebi gre tole super!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar pridruži se:), šola bo ostala itak večno na tem blogu. In tudi že kaj novega sem izvedela, kar sem do sedaj delala drugače...

      Izbriši