3. 1. 13

Zimska torbica s kvačkanimi rožcami

V tej objavi sem pisala o kvačkanih rožicah, ki sem jih kot izmenjavo dobila od Anje. Spominjale so me na drobne snežinke, ki padajo na ne več zeleno pokrajino. Prav to sem hotela upodobiti v tej zimski torbici, sešiti v meni najljubšem prostornem modelu. Res komaj čakam, da spet zapade sneg,... in bo vse spet zimsko, belo. Tako kot je treba za ta čas!
Ker je torbica zimska, sem jo čez mehko volneno mešanico ostanka metraže mehko prešila, spodaj pa dodala kos umetnega usnja oz. prevleke za kavče. Znotraj je bombažna podloga na katero sem  kot običajno všila dva žepka. Ostalo mi je še nekaj Anjinih rožic,...hkrati pa nastajajo nove tudi pod mojimi rokami, ko posedam pred novoletno jelko na kavču,...v stalno novih fantazijskih oblikah, ki si jih kar sama sproti izmišljujem. Ko novoletne jelke ne bo več, bom nehala in kvačko zamenjala za pletilke... Oja.



Ni komentarjev:

Objavite komentar