9. 2. 13

Naj živi PUST!

Cel teden sem po malem šivala - kaj drugega kot pustni kostum - za najmlajšega. 
In danes sem pekla krofe. 
Danes vam pokažem kaj sem šivala in jutri vam objavim recept in postopek za moje pustne krofe. Tudi v "čast" najbolj gledani in iskani objavi na mojem blogu, ki je kulinarična in pustna -krhki flancati. Kljub temu, da je moj blog prvenstveno "nitkast",  je to namreč najbolj bran prispevek tule, za kar je zelo zaslužen najbrž Gugl ;)
Kot rečeno danes nekaj utrinkov iz današnje otroške pustne maškarade in kostum robotka, ki sem ga sešila kar iz filca, zadaj namontirala zadrgo po celi dolžini, prišila noge (in potem ima pustna šema 4 noge) in glavo robota.  Po robotu se v rumenih cevkah pretaka svetloba, - tu se greje,  v modrih pa zmrzuje,... to mi je razložil Mali. :)
DSC_0818
DSC_0815

DSC_0837
DSC_0831 

3 komentarji:

  1. Punca in pol si vse znaš....občudujem tvoje šivanje:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kak fajni kostum! Super! Pa še zeblo ga ni :) Nama je pa danes zelo podobno tekel dan in načrti za jutrišnjo objavo tudi :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super robotek :-) In sedaj veš, kaj pomeni rumena in kaj modra barva pri robotu :-)

    OdgovoriIzbriši