11. 2. 13

Sladko toaletkast swap

O mednarodnem swapu,  na katerega sem se nedavno prijavila bo govora. Ker me je nasprotna stran dohitela (glej slikco čisto na koncu) sem morala pohiteti še sama. Tole je moj izdelek, ki je skupaj s sladkarijami poletel v Ameriko. Izbrala sem "naše" sladkarije, saj nisem hotela pošiljati Bountijev, Snikersov, Skitelsov ipd..., zraven pa sem dodala še tri najboljčudovite razglednice mojega kraja in doline.
Moja swap prijateljica je izrazila željo, da bi rada toaletko v modrih barvah in da ima rada patchwork. Pa sem naredila eno crazy PW varianto v povečanem modelu mini toaletke.
Vse ostale toaletke si lahko ogledate tule.
Sama sem paket prav tako dobila iz Novega sveta in vse sladkarije so srečno dospele na naš naslov. Najbolj so bili moji trije navdušeni nad bonbončki, ki ne bodo dočakali Valentinovega, niti niso dočakali resnega fotografiranja. Na sladkih srčkih je namreč pisalo vsemogoče: I love U, be mine, ... in vse so hitro zmazali,... "ma kakšno Valentinovo",...in dobri in posebni so bili že zato, ker so bili ameriški. 
DSC_0896


DSC_0919


DSC_0921


DSC_0931


DSC_0925




Ni komentarjev:

Objavite komentar