17. 3. 13

Kje si pomlad in o novi KNIT-A-SQUARE pošiljki za otroke

Kje si pomlad? Zunaj skoraj sneži in jutri napovedujejo veliko dežja v dolinah in meter snega v gorah. Pa smo že zakorakali v sredino marca! In ker je tako zimsko, sem v roke vzela pletilke in z njimi "meditirala". Nasnula sem nakaj zank in pletla "kar nekaj". Medtem sem se spomnila na tale projekt v katerem sem enkrat  že sodelovala in se zaobljubila, da bom spet zraven. Preštela sem zanke in izračunala koliko jih rabim za 20 cm, kolikor mora biti velik en "knit a square" kvardrat. Sparala "meditacijo" in začela s prvim kvadratom.

Tokrat se nam poleg "pletilj" lahko pridruži še kakšna navdušena "šivilja", saj bomo zraven šivale  še take lisičke, kot predlaga organizatorka.

Moj plan za ta projekt: 3 kvadrati za srečo, lisjačka in lisičko in dva para copatk za fantka in punčko.

Potem bom volnice zamenjala za bombaž, saj moram mali nečakinji splesti copatke za poletni čas in seveda - zraven bo dobila tudi lisičko.

Pa da ne pozabim: Se nam še katera pridruži? Čas je do konca aprila!


1 komentar:

  1. o super punca pohvaljena za sodelovanje....mogoče tudi meni kej uspe narest:)

    OdgovoriIzbriši