10. 4. 13

DOBRODOŠLA, pomlad!

Danes je prav poseben dan. Zjutraj sem zadnjič oblekla zimsko jakno. Jutri nič več. In ko bo padal dež bom v veliko zimsko omaro pospravila goro zimskih oblačil, ki so navržene v slepem hodniku.

In ko pride pomlad tudi na vrt,... takrat, ko tudi sama stopim v pomladni vrt,... takrat vidim, da je resnično vstopila. 
DOBRODOŠLA, pomlad! 
Do danes je sramežljivo stala pred vrati in se ni odzivala na naše klice: "Kar naprej, naprej, odprto je..." 













4 komentarji:

  1. Tudi jaz sem danes začutila pomlad. Na kosilu, na prostem, na soncu v stari Ljubljani, kjer so vrbe ob Ljubljanici že zelene. Pri vas pa že vse cveti - kako lepo, mi še čakamo na narcise, da pokažejo svoje cvetove.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepo že pri vas vse cveti! Mi smo nekaj tednov zadaj..

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kolk je lepo pr vas....no,sej tud pr nas v LJ je že boljše oz.lepše:)

    OdgovoriIzbriši