21. 4. 13

Jabko

naš prjatu nas heca. 
Ekran nagaja. Mrkuje.
Potem moraš dobiti enga pr'jatla pri hiši, da ti z eno roko drži točko na ekranu, ...potem je OK. 

Tamala je našla rešitev. Ščipalka na ekranu. BRAVO! Super pogruntavščina, vsi ji ploskamo :)

Dragi je sicer po ebayu naročil ene kable. Do takrat pa upam, da bo ščipalka zdržala. 
Aja, danes mi ekran držita že dve ščipalki... :o
,.. kaj naj rečem,... če ima kdo kakšno rešitev, izkušnjo glede tega,.. poiščite desno moj mail, pa mi prišepnite.  Se zahvaljujem v naprej za prijazen odgovor. Sicer pa poročam, ko pridejo kabli,.. bomo videli koliko ščipalk bo še treba do takrat ;)



4 komentarji:

  1. He, meni je cel mesec nagal ekran. Mi smo pa izklapljali in pihali in priklapljali..na koncu ni več prijelo - pihanje. Pretekli teden smo ga zamenjali :)) Evo, rešitev; v primeru, če kabli ne bodo dovolj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ekrani radi nagajajo. Začnejo pa takoj, ko je konec garancije;) Vedno. Ko ščipalke nehajo pomagati, bo treba žal zamenjati ekran.

    OdgovoriIzbriši
  3. Važno je to da ste se znajdli:)Če ne bo delovalo pa kamen v ekran to ziher deluje...:)pol pa po novga boste vsaj vedel zakaj:)....

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti svet računalništva :-) Predvidevam, da so ekranu šteti dnevi...

    OdgovoriIzbriši