28. 4. 13

Nedelja pred majem

Deževni vikend.
Lenobni.
Počitniški.
Kavčkarski.
Trenutek današnjega nedeljskega popoldneva. 
Vsi trije igrajo igrico na računalniku. Farma. Ta glavni kmet je Mali, punci pa mu držita asistenco. Čas za njegovo Kmetijo mu moramo kar pošteno omejevati in tako je poleg denarnih enot osvojil tudi časovne enote. Prav zaradi te igrice točno ve, koliko je pol ure, 15 ali 20 minut.
Tamala je rekla, da je bila pri Angleščini pohvaljena, ker je znala našteti veliko zeljenjave. In je učiteljci odgovorila,  da je to zato, ker z bratcem igrata Farmo na računalniku :)
In Mali pa je pred kratkim z občudovanjem in z zanimanjem spremljal dokumentarno oddajo, kako se pridobiva javorjev sirup. In se je pohvalil, da ima tako drevo tudi on :)

Sama sem na kavču malo štrikala, na pol spala in meditirala in si zraven zaželela malo muzike. Ker se nobenemu ni dalo vstati s kavča, da bi dobili primeren CD, so mi muziko vrteli kar z yutuba. Dovolili so mi, da sem bila glasbeni urednik in izbirala glasbo za vse okuse, ki jo je Tavelika potem zavrtela kar na farmarski podlagi...

za Malega sem zbrala Rumeno podmornico
za mlajšo hči  Na soncu
in za Taveliko Vodo

Vsi so bili zadovoljni z maminim izborom :), sama pa se sedaj sprašujem in ugotavljam,  da mogoče moj izbor namiguje, da si želim čas s katerim prihaja dan d, ko bomo rekli, da se začenja obdobje sonca in vode, tudi sveta pod vodo. Kaj pravite? Sem neučakana?

1 komentar:

  1. Nisi neučakana :-) Čisto normalne želje imaš in čudovite otroke.

    OdgovoriIzbriši