1. 6. 13

Cekaraste poletne torbe

Večje, velike, v belem platnu kot so bela jadra na morju, 
za na reko, na plažo, na morje, 
na poletno tržnico v center,
v vrtec po veliko mapo otroških risb ob koncu leta,
v knjižnico po goro knjig za poletne dni,..

kakor koli, same poletne reči. Naj se sezona začne! 

Daj vreme, saj vem, da se delaš "ta glavno" in vsi vse pogovore pričnemo s teboj,.. saj je bilo dost, se ti ne zdi? Pls... 
Ker pa je vsaka stvar za nekaj dobra, so bili vsi ti deževni dnevi dobri za šivanje.
Torbice so sešite v isti tehniki: na belo platno sem v silhuetni tehniki narisala fantazijskih, poletnih, morskih rož. Te tekstilne barve so preverjeno obstojne in pralne na 40 C. Vse so podložene, z notranjimi žepki, s širšim dnom in vsem trem sem dala isti gumbek v drugi barvi - ti so gotovo zelo stari, zdi se mi, da iz pelerin, ki nam jih je šivala ali kupila še nona...

DSC_2964


DSC_2967


DSC_2969


DSC_2971


DSC_2960


DSC_2956


DSC_2951


DSC_2950


DSC_2949


DSC_2945




4 komentarji:

  1. Uauu! Prekrasne torbe. Tudi tehnika barvanja je super. Bravo, lepo delo!

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠE enkrat hvala za craft it forward:):)Moj cekrček je fatastičen prov kvačkarski sposebnim predalčkom za kvačko :):)ene punce pa res znajo:)obljubim bom delila naprej....pa ravno zdaj si kvackam v taki barvi tuniko:)kako je malo treba da je človek srečen :)a ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. krasno, zelo lepo, nimam besed... lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe torbe delaš. Všeč so mi barvne kombinacije in poslikava.:)

    OdgovoriIzbriši