20. 8. 13

Bob in Bono

Ravnokar sem si na nacionalki ogledala dokumentarec o reševanju Afrike, o Live Aidu v osemdesetih, o najpomembnejših aktiivistih tistega časa, Bob Geldofu in Bonotu, o afriškem otroku, punci, katerega posnetka še danes pomnim...preživela je prav zaradi pomoči,.. lepa kot kraljica je čez leta pozdravila Madono in množico na koncertu... Moja osemdeseta leta so zaznamovana tudi s tem koncertom, ki sem ga takrat posnela na čisto nov kasetofon.
Bono me je nocoj spomnil na koncert v Zagrebu, katerega playlisto si večkrat predvajam. Pobrskala sem po spletu, kako so kaj fantje in navdušeno ugotovila, da bodo še letos izdali nov album.

Naletela sem na en fajn komad, s super besedilom in fantje prav super zgledajo...U2 je band, ki bi ga gotovo šla še enkrat gledat in doživet.


2 komentarja:

  1. Do they know it's christmas time at all......

    Še vedno mi zveni v ušesih, kot bi bilo včeraj !

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim uzivaš v glasbi:) in tko je prav:)

    OdgovoriIzbriši