27. 1. 14

Januarska slika

Snežna ptica.  Januarska ptica. Nekje ste jo že dočakali. Videli od daleč ali od bolj blizu. Prinaša sneg in pravi zimski čas, belino, snežinke, ledene kristale in ledene sveče. 
Januarska slika in pogled skozi okno bi morala biti belo - modro - srebrna - bledo siva -  akvamarinasta.



Še to: Dobitnica zapestnice
je Klara, ki je zapisala tako lepo misel kar malo pozabljenega Marleya, ki bi ga morala spet kaj poslušat... in ker me bo res spominjala na letošnji januar:

"Hm - januarska misel... Ni samo januarska, ampak ker je trenutno veliko dežja: Some people feel the rain. Others just get wet. Bob Marley (v prostem prevodu: Nekateri ljudje (ob)čutijo dež, drugi pa so samo mokri.)."

Klara, prosim oglasi se mi na email. 

4 komentarji:

  1. Lepo vezenje. Tale snegec prav paše na oko, samo kidati ga je potrebno :(.

    Čestitke Klari.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  2. tako mi je drago što sam pronašla ovaj blog zbog svih ovih vezova, jer i ja volim vezenje i to mi je jedna od omiljenih zanimacija za slobodno vrijeme.
    sad istražujem i razgledam :)

    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ojla čestitam zmagovalki tudi meni je dober verz:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za presenečenje :))) Se oglasim po mejlu :)!

    OdgovoriIzbriši