25. 3. 14

Hitro kosilo (v marcu)

Pravzaprav ponarejeno kosilo... in zanj ne bom pisala ne sestavin ne postopka. "Ponarejeno" večkrat.  Ker je to kosilo, ki sem ga kuhala na dan sobote. Pravzaprav je to sobotno kosilo predminule sobote. Takrat sva z Dragim presajala vrtnice na bolj sončno mesto in imela veliko opravkov na vrtu. Lahko bi ga kuhala tudi to minulo soboto, ko smo generalno čistili sobo Tamale in sem se končno lotila čiščenja kuhinjskih omaric.
Ponarejeno tudi zato, ker mi je pomladanski regrat nabrala "dobra vila" (beri moja mama), mi ga očistila in oprala :). Ista "dobra vila" je očistila tudi kuhinjsko napo že dan ali dva prej in da se skozi veliko okno v dnevni sobi svet vidi nenavadno lepo, bisto,... :) sem ugotovila istega popoldneva, ko sem na kavču pila kavo. 
Da se vrnem h kosilu, ... to bo torej speedy kosilo,... obrok, ki ga zna skuhat vsak mulc, nekateri pa boste rekli, da to sploh ni kosilo ampak  samo - pašta z maslom. Ampak meni je zelo dobro. Res. Vedno se odpovem kakšni tuni ali kaj podobnega, ker mi je najboljše prav na tak način - eni mu rečejo tudi "bela pašta".  Da bo res najboljše pa vam svetujem, da ste pozorni na tri reči:
  • nabavite bolj dobre testenine (mogoče tiste z več jajci..)
  • najboljše maslo, na katerem je narisana Planika in ga morate (za razliko od drugih) porabiti v enem tednu, saj se drugače hitro pokvari.
  • velikoooo  parmezana.

Pri regratovi solati pa je po mojem mnenju pomembno -
  • veliko česna, 
  • odlično oljčno olje in 
  • trdo kuhano jajce, ki ga dodam že zato, da je vse skupaj v super pomladanski rumenozeleni barvni kombinaciji. 

Vem, da bo kdo rekel, da sem naredila iz ene navadne "pašte z maslom" celo znanost... sem pa zato izpolnila mojo obljubo in tudi v marcu kuhala :)
Pa probajte, .. regrata kmalu ne bo več ali po treba ponj višje v hrib.

4 komentarji:

  1. Če bi kuhala samo zase (kar pa na srečo ne gre) bi jedla samo takšne enostavne in dobre stvari, kot si jih pokazala. O čiščenju kuhinjskih elementov pa lahko zapojem pesmico :-) Kdaj bodo prišla na vrsto okna, pa je zapisano v zvezdah...

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih je najbolj enostavno kosilo TOP. Regratu se sicer odpovem, ker ga videti ne morem za testenine sem pa vedno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaa...odlična izbira. Pašta, maslo in gora parmezana. Mmmm...ni boljšega.

    OdgovoriIzbriši
  4. lustno in preprosto:)))mnjami:)

    OdgovoriIzbriši