20. 4. 14

Zajčki in pirhi

Ali veste kaj imajo z veliko nočjo pirhi in zajčki?
Kaj ima s tem kokoška, ki so jo prvančki izdelali iz kartona in vanjo skrili pirh in prinesli za praznike domov, razumem,... za zajčke pa res nisem imela pojma. Sem pa zato čisto slučajno v velikem tednu šivala prav zajčke, ki so tako postali velikonočni zajčki :)



DSC_8754

DSC_8759

DSC_8755

5 komentarjev:

  1. Noro dobri zajčki! A veš, da smo ravno danes razpravljali od kje zajčki pri pirhih in prišli do zaključka, da je to Ameriška tržna fora - hvala za info :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni zajčki, še lepši pa so pirhi. Jaz jih tudi porišem z travami iz travnika, nikdar pa ne dobim tako lepe rdeče barve. Čebulne luščine jih naredijo leše rjave barve, letos sem jih barvala z refoškom, postale so temno rjavočrne. Jih pa nisem prav, ker sem dobila v dar pirh kuhan samo v refošku in se na njem naredijo kristali. Prvič videla. Tvoja barva je krasna rdeča, sem šla gledat na tvoj link, naj bi jih pobarvala pražiljka in jaz ne vem ,kaj to je. Pražiljka v naših krajih rečejo baziliki.

    OdgovoriIzbriši