9. 5. 14

Le mi vemo zakaj, je v deželi sam maj





Majska

Rastejo trave in misli,
raste in širi se dan,
rastemo z njo pionirji
v velik pokončen dan.
Danes so pravljice naše
krožijo zvezde kraj nas
jutri kdo sonce zajaše
zemlji zapoje naglas.

 Le mi vemo zakaj,
je v deželi sam maj,
je ves pisani svet,
kot iz škatlice vzet.
da skoz kuštrave dni
nas veselje lovi
in doni do neba
pionirski hura!
                                                                                       (Tone Pavček)


5 komentarjev:

  1. Ena lepših...mi jo kar pogosto zapojemo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pesmico pa smo peli vsako leto na srečanju pevskih zborov v maju :-) Še vedno jo znam zapeti - v kopalnici, da me kdo ne sliši :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Me pa prav zanima, kdo je dovolil, da zdaj namesto "pionirji", pojejo "mi otroci.

    Jaz sem za pionirje. :))

    OdgovoriIzbriši