8. 5. 14

Med nitkami

Dobrodošli spet "med nitkami", ki jih v maju tukaj prepletam vsak dan in zraven talam tudi prav posebne majske bonbončke. 

Nitke ima rad tudi moj sine in vedno je rad v moji družbi.
Včasih mu dam nalogo, da mi pospravi škatlo s cvirni. Zraven čeblja in filozofira,... o barvah,  o mavrici in o tem, katera rdeča je "dejansko" najlepša...(zadnje čase namreč v svojem govoru zelo rad uporablja besedo "dejansko" :) )
Slika je nastala že nekaj časa nazaj in sem jo našla med fotkami iz februarja. 
 Vem, da so danes cvirni spet hudo pomeštrani in nedavno mi je vse še padlo po tleh...
Naslednjič, ko pride, bo spet dobil svoje delo. Vesel bo. 

2 komentarja:

  1. Jaz bi tudi imela takega pomočnika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo priden je bil, moji cvirni so tudi potrebni malo pospravljanja vendar ne vem kdaj mi bo to uspelo.

    OdgovoriIzbriši