27. 5. 14

Modra morska torba in toaletka

Torba je narejena že v lanskem poletju.  Skupaj s toaletko sem jo sešila za nevemkatero prijateljico. Spominja me na morje, na školjke in valove. Ne vem zakaj je objava ostala med osnutki in sem jo čisto prezrla in pozabila. Dobro je, da mi "zmanjkuje" dnevno obljubljenih majskih objav in moram brskat naokrog, da še kje kaj najdem.
Torba je prav simpatična in še posebej sem bila vesela, ko sem ji med ostanki blaga našla tako zanimivo podlogo.
Poletje pa je tudi tik pred vrati in morala bi sešiti še kakšno morsko,.. čisto zame.
DSC_3450

DSC_3448


DSC_3442

DSC_3441

DSC_3446

3 komentarji:

  1. ooooo kolk huda kombinacija:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti pa res držiš obljubo :-) Jaz te pa zvesto berem. Bi rekla, da je kar težko vsak dan nekaj objaviti. Meni bi zmanjkalo že tam okrog petega maja :-) Torbica in toaletka sta čudoviti. Res lepo blago.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super kompletek in škoda če bi ostal med osnutki. Prav za učke popast kombinacija.

    OdgovoriIzbriši