23. 5. 14

Nominiranka

in moj prvi selfie ;), narejen prav sedaj ta trenutek, direktno iz računalniške kamere,.. ko iščem idejo o čem bi pisala v tokratni objavi. Saj veste, da sem maju obljubila 31 objav, za 31 najlepših majskih dni. Med osnutki se mi že dolgooooo časa nahaja nekaj vprašanj, ki mi jih je enkrat poslala nevemkatera blogerka in rekla, da moram sama nominirat nevemkoliko drugih blogerk, da nanje odgovorijo...
Ker tako ali tako kršim pravila z že velikansko zamudo, ne bom nominirala nobene. Tista ki želi, ji je dolgčas ali pa sama ne ve kaj bi si novega domislila v svoji blogerski objavi, pa naj odgovori nanje in se mi po možnosti pofočka, da njene odgovore preberem tudi sama.

Moji odgovori na vprašanja pa so:

1. Redoljubna ustvarjalka ali taka z umetniškim (ne)redom?
Totalno tista z umetniškim ;) neredom.
2. Za kateri material/orodja zapraviš največ denarja? 
Impulzivno kupujem koščke lepega blaga, barvnih prejic in volnic, včasih tudi zadrg.
3. Najljubša barva?
V zelenih tonih
4. Kdaj največ ustvarjaš?
Pozno zvečer, ob mirnih popoldanskih vikendih. Navadno tudi vedno ob gledanju TVja na kavču.
5. Najboljši vir navdiha?
Otroške inspiracije, otroške slike, umetniška dela znanih avtorjev, včasih le pogled skozi okno. 
6. Kako dolgo se že ukvarjaš s svojim glavnim konjičkom?
od kar polnim po malem, malo več pa od zadnjega okroglega rojstnega dneva, ko sem si kupila nov šivalni stroj. 
7. Kaj te najbolj odvrne od ustvarjanja?
Grr, če vidim, da to ni to ali da moram uporabiti paralico,.. potem mora stvar "odležati" jaz pa "prespati"...
8. Na kakšen način skušaš napredovati pri svojem konjičku? (delavnice, branje knjig...?) 
V glavnem so to spletna izobraževanja, brskanja,.. včasih zapravim tudi za kakšno dobro ustvarjalno knjigo, katere nakupu po spletu se ne morem ubraniti.
9. Naj sladica?
Simpl jagodna torta = biskvit + jagode + navadna alpska smetana. 
10. Dan, ko bi bila popolnoma prosta, bi preživela...
kar doma... in bi počela nekaj ustvarjalnega
11. Kraj oz. država, ki bi jo letos želela obiskati (ne glede na realne možnosti)?
Nekje ob morju, ni potrebno daleč...samo da je morje toplo, voda bistra in da je veliko sonca.

2 komentarja:

  1. Super odgovori! Veš, da sem si te tako nekako tudi predstavljala :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. hudi odgovori za hudo bejbo hihi navihano:)))) żivljenja polna:))))

    OdgovoriIzbriši