25. 6. 14

O koncu šole, domovini

...in o kristalni palači in predsedniku države.

Konec šole in praznični dan - dan potem, pašeta skupaj. Začetek obdobja, ki je tudi za nas starše bolj brezskrben, v nižjem tempu dogodkov in zato bolj miren.
Ko sem našemu prvošolčku na predvečer zadnjega šolskega dne zaželela lahko noč in mu rekla, da prihaja en zelo poseben dan, mi je odvrnil, da "pravzaprav prihajata dva zelo posebna dneva".

 Na praznični dan je predsednik države povabil otroški pevski zborček naše osnovne šole, v katerem tudi sam prepeva v predsedniško rezidenco.
Kako je to za prvošolčka zelo pomemben dan, sem dojela šele danes dopoldne, ko se je sam popolno časovno organiziral in uredil brez nikakršnih težav. Prav začudila sem se, ko je iz skritega kotička potegnil kavbojke, "ki jih je šparal, da se slučajno ne umažejo" in poskrbel, da jih slučajno ne zameša in jih pomotoma obleče "kar tako".
Oblekel si je srajco na gumbe in bil v njej zelo odrasel in ponosen. Spodaj je tako "kot tati" oblekel konotjerco in pri oblačenju "za lepo" ni bilo za razliko od običajnih dogodkov nobenih težav. Belo majčko, ki jo rabi za zborček sem mu morala še enkrat zlikati in skrbno sva jo zložila in pospravila v mali nahrbtnik.
Potem je gledal na uro, kdaj bo napočil dogovorjeni čas odhoda. Vmes mi je še parkrat rekel, da če ne bi šla pa midva "mogoče kar dvajset minut prej,.. za vsak slučaj". Ko sem se na zbornem mestu srečala z drugimi mamami, so bile tudi one presenečene, kako vsi komaj čakajo in kako zelo ponosni so. 

Nasmejan se je vrnil in takoj sem mu hitela pripovedovat, da sem že na internetu videla, kako lepo fotografijo je predsednik naredil z njihovim zborčkom.  On pa mi navdušen pove, da bodo tudi na 24 ur.
Potem mi je pripovedoval, kako so štiri vojaki stali kot kipi, le z očmi so žmigali, da se je videlo, da so tapravi. Na dolgo in široko mi je pripovedoval o višinah vseh luči, ki so polne kristalov. Predsednik ima v svoji pisarni dve zlati ribici in na mizi rdeče rože, ki pa niso vrtnice. Na mizi nima slik (to sem ga jaz vprašala, če ima sliko od žene :), jih pa ima na stenah. Povedal mi je, da največrat pridejo gosti v zlato dvorano, rdeča dvorana je zelo blizu predsednikove pisarne, oni pa so seveda nastopali v "kristalni palači", tako kot so jim v šoli obljubili in razkrili veliko presenečenje.
Nepozaben dan zanj, primeren prazniku, ki smo ga vsi ostali družinski člani preživeli na kavču, pa vednar imeli v mislih tudi predsednika, domovino in njegove današnje male goste.




2 komentarja:

  1. O, to je pa bilo doživetje! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem, da je tale obisk prvošolčkom veliko pomenil. Vsekakor pa je prvo leto za njim in ima sedaj čas, da si nabere novih moči pred septembrom :)

    OdgovoriIzbriši