24. 6. 14

Škatlica s čokoladnim napitkom

Škatlico v kateri je zapakirana tako dobra čokolada, za tako zelo dober topli čokoladni napitek je kar škoda zavreči. In še tako lepo se "na klik" zapira.
Potrebujemo še lep kos bombaža, košček čipke za obrobo in mekol lepilo z nekaj vode.

Ta dam...
DSC_9852

Tokrat sem kupila škatlico z belo čokolado za beli čokoladni napitek - mnjam,.. prav paše,.. ker zunaj lije kot iz škafa in noče biti poletja, čeprav so se začele počitnice. Ko popijemo vso belo čokolado, pa vam pokažem še drugo škatlico.
DSC_9856


DSC_9857


DSC_9855


DSC_9854

Škatlice izdelujejo tudi v zadnjem izzivu v Craftalnici, zato tudi moja škatlica spada tja ;).

6 komentarjev:

  1. Sladka od zunja in od znotraj. Tudi na obali dežuje, tako da danes ne bo nič z morjem :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super reciklaža! Blago mi je všeč. Me že firbec matra, kako boš oblekla drugo škatlico :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo kolk fajna kombinacija:))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo pisano blago si uporabila za njeno preobrazbo! Krasna je :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si jo zavila in okrasila. Sprva sem mislila, da je ovita v papir.
    Hvala, da jo deliš z nami in srečno pri 110 izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši