5. 11. 14

o dežju in vodi

Spet deževje, deževni dnevi, veliko vode, 
topel zrak z morja in velika fronta, ki se ne bo hotela umakiti, 
rdeči meteoalarm,  
il meteo je vijoličen do sobote, kot Purple rain od Princa,  
na Zevsu pišejo o rekordno visokih temperaturah v novembru, dvajset in več.
Ali bo prišla Soča jutri čez cepljeno skalo? 
Tisti, ki ne morejo spati, ne bodo rabili 10 ur dežja na yutubu
Ali vas dež pomirja? Kako gre to skupaj s polno luno jutri?
In z velikami količinami vode?
Eh, samo da je dobra muzika, skupaj z ognjem nam ne bo hudega :)


Budi moja voda (Laufer)

Ostao sam sasvim sam
da ležim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova
i pružiš mi ruku

Ja molio sam da se napune
moja mora i rijeke
u njima još jednom da osjetim
novu ljubav da teče i pjevam

Budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjet' ču
prolij se po meni, budi sve šta želim
ja živječu
2x

Ja znao sam da češ doći
doći i donijeti kišu
ja čekao sam kao suha zemlja
kad čeka svoju vodu

Ref.
I pjevam, budi moja voda
ja sam sada vatra, izgorjet' ču
i kažem, prolij se po meni
budi sve što želim, ja živječu

Ni komentarjev:

Objavite komentar