14. 12. 14

Krejzi torbice

Blago za krejci toaletke in torbice sva šivali skupaj s Tamalo hčero. Jaz sem rezala, buckala in likala, Tamala je šivala. Med seboj sva kar malo tekmovali, katera bo ujela drugo in bo prišla prej do svojega odmora v procesu.
Koščke sva najprej zložile v bloke,  več malih blokov pa sestavljale v blago veliko dobrega pol jarda.
Iz velike plastične škatle ikejinih ostankov je nastalo 4 jarde blaga, v škatli pa je nastal nov prostor in red hkrati.
Aha, še o jardu, ki mi je zelo praktičen: je po mednarodnem sistemu 0,9144 metra. Angleško ime za jard izvira iz besede za ravno vejo oziroma palico. Jard (ali polseženj) je enak polovici sežnja, ker izvira iz razdalje med brado in konci prstov na roki (seženj je razdalja med konci prstov ene in druge roke).
Prve "krejezi" likovne bloke sem enkrat že uporabila za predpasnike, tokrat sem jih uporabila za toaletke in dve torbici. Danes vam pokažen prvo, ki se nosi čez rame in ima všito globoko zadrgo.

DSC_2130

DSC_2120

DSC_2122

DSC_2124

DSC_2126

DSC_2125

DSC_2143DSC_2144DSC_2146

Ni komentarjev:

Objavite komentar