12. 2. 15

Pleteni otroški copatki za novorojenčke

Copatki v zimskih barvah, modrih, ledenih, belih, turkiznih.
Rada pletem v barvah trenutkov letnega časa.

V našem klubu ročnih del  letos dobrodelno pletemo otroške copatke za šempetrsko porodnišnico. Ti bodo bolj pisanih barv,  a še vedno v barvah letnih časov: trobentic, sladoleda, jesenskih buč in rdečega šala sneženega moža.  Seveda mnogi rozasti in čeleste modri.

Se nam še katera pridruži? Ste zraven? Seveda so copatki lahko tudi kvačkani. S projektom želim poiskati čimveč različnih modelov najrazličnejših otroških copatkov. Takih, ki se pletejo kot nogavica, takih ki se začnejo in končajo z nitko in so brez šivanja, z najrazličnejšimi vezalkami (le svilenim se bomo za porodnišnico odpovedale), enobarvnih, črtastih, bunčicastih, barvnimi, podobni ugicam in balerinkam...

O, komaj čakam, da vam jih lahko predstavim in pokažem - tudi tukaj. Enkrat pred veliko nočjo.


DSC_3343


DSC_3344


DSC_3341


DSC_3356


V naslednjih dneh ne pozabite na pust - na bele zajčke in zajčke z rozastimi ušesi, na druge živalce in presenečenja pod masko, ki bi rade jedle krofe in hrustljave flancate...

5 komentarjev:

  1. Zelo zanimivo narediš copatke. Mi je všeč model. :-) Moja mama že 30 let štrika čisto svoj specialni model copatkov. Jo bom poskusila prepričati, da ti naštrika en parček za mušter. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se vam z veseljem pridružim, samo zanima me, če so lahko tudi kvačkani?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, so lahko tudi kvačkani. Sem tudi v objavi to dodala.

      Izbriši
  3. Čudovita ideja in čudoviti copatki!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kolk lepo:))) mogoce če mi kej rata posljem:)) tvoji so enkratni:)))

    OdgovoriIzbriši