6. 4. 15

med nitkami pomladnega časa

Pomlad plete igro barv po svojih željah. Veter bistri vse njene barve in ozračje v nulo. Vmes je zagotovo tudi modra, svetlikajoče modrobela kot slana, kot spomladanska snežinka. Soča je noro modrozelene barve, pravi mlajša hči.

Prazniki so mimo, spet bo tako kot najbrž mora biti.
Tavelika se je vrnila v Ljubljano, Tamala lazi v začetniško puberteto, Mali komaj čaka rojstni dan, Dragi je prehlajen in to ni kartkomalo in jaz sem malo sitnesorte.
Prazniki so minili praznično in običajno domače, tudi če je moral Mali od velikonočnega kosila s tremi po riti, od mize. Bila sem polna poguma in vsem "sem dokazala", da si upam :), tudi če je mamin sinček.


V domačem kulturnem domu sem si prvič ogledala agitko. In spoznala čisto novo besedo.
Multimedijska, performirana, koncertna agitka Marka Breclja in družbe - Cocktail in samospevi, posvečen spominu na domačega pesnika Ivana Volariča Fea.

Nič ne bom agitirala, niti ne bom na veliko razlagala kako je bilo. Zabavno. Do solz sem se nasmejala štosom prav posebne sorte. Odbito. Ni to najbrž za vsakega. Zdržali smo do konca. 4 ure. Feo na kartonu je jezdil oslička na šoping vozičku, ki je imel v gobcu oljčno vejico. Bilo nas je 117 in v pavzi ki je trajala pol ure, nas je Brecelj spet preštel - bilo nas je 114. "Malo osipa", pravi. Sara je mislila, da bo to bolj tako "malo za hec" in ne tako za res, pred toliko publike. Ni imela treme, malo več njen tata Štajs.

Feotova poezija mi je bila vedno všeč. Še za časa njegovega življenja, sem jo rada poiskala. Posebne sorte, neposredna, humorna, z obrati, ki mnogokrat šokirajo in presenetijo.
Presenečena sem bila, ko je Tavelika izbrala za domačo nalogo prav poezijo iz zadnje Feotove zbirke - T'guwrš od t'grš. Rada bi prepisala pesem po njenem izboru, a ne najdem knjige in sumim, da je z njo v Ljubljani.

Zato sem našla eno na spletu, ki mogoče še najbolj paše k Feotu, ki nas je med predstavo gledal z oslička.
LOVE

nisem sLOVEnec
ne pustoLOVEc
ne posLOVEn
čLOVEk
kam pLOVEmo se vprašam
ob sLOVEsu
prek osLOVE sence
zLOVEšče stremim
v prihodnost.

(Ivan Volarič - Feo)

1 komentar:

  1. Sem se kar malo nasmejala ob tovji objavi. Prvič slišim za tega strica, ma mi j epesmica všeč, tkao da že preverjam v knjižnici če imajo kaj njegovega :).

    OdgovoriIzbriši