23. 5. 15

Eurovizijska

Danes je Evrovizijski festival.
Vedno sem rada sledila Evroviziji.

V maju sem nameravala narediti kratko reportažo iz pevskega koncerta leta naše gimnazijke skupaj s kakšnim zvočnim posnetkom iz koncerta zbora, v katerem poje naša pevska zečetnica. Zaradi avtorskih pravic posnetkov iz koncerta v Gallusovi dvorani pred štirinajstimi dnevi, posnetkov žal ne morejo javno objaviti.

Na ŠKG vsi zelo radi pojejo in imajo veliko zborov. Tudi razrednih, ki vsako leto tekmujejo na razrednem pevsekem festivalu. Vsa produkcija, vaje, organizacija in vse ostalo kar sodi zraven je popolnoma in izključno v domeni dijakov, brez pomoči in asistence mentorjev.

Ker je danes ravno Evrovizija vam predstavljam zmagovalni razred, ki je zasluženo zmagal in močno navdušil, tudi vse ostale, ki danes brskamo na yutubu po evrovizijskih zgodovinskih venčkih. Vredno poslušanja.

Venček evrovizijskih, od Prisluhni mi Darje Švajger, najboljše do danes  - Nuše Derenda, Lenin Satelit, Karmence, Sester, čudovito lepe in legendarne Brez besed, pa Severince i njene štike, Lordov in seveda Concite in njenega Feniksa.

Uživajte v petju, spominih, zabavni so, super so in čestitke 3. b tudi tukaj, z moje strani.



Pa da vidimo nocoj, če bo Nuša Derenda jutri še vedno vodila v najboljši uvstitvi.

Moja stavnica.
Nuša bo še vedno prva.
Moji favoriti - prvi tri:   Švedska, Italija, Estonija.

Update: Zmagala je Švedska pred Rusijo in Italijo. Estonija (tip) je hudo fušal.

4 komentarji:

  1. joj, neverjetni so. braviiii! in tale crni pi(j)anino. ima cudovito zgodovino in svetlo prihodnost. kar pogresam ta njegov sound.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super posnetek. Res lepo pojejo. Rada poslušam zborovsko petje.
    Evrovizijo pa sem poslušala na Valu202 in se ob komentarjih Mihe Šaleharja do solz nasmejala. Šved je bil tudi moj favorit. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni kaj - mularija raztura :). Meni je letos na Eurosongu bila najboljša Italija - komad za pobožat dušo. O naših pa raje nebi - Nuša je razturala z razlogom!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem Evrovizijo poslušala po radiu, ker Miha Š. pa ni kar tako za spustit. Tudi če je bilo v sliki kar 5 sekund zamika,... Super je bilo. Če se spomnim na "kokeršpanjel muziko", se začnem kar režat,.. Dobri so bili, Miha Š. in še dve frajli zraven.

    OdgovoriIzbriši