18. 5. 15

"Kapica s kronco"

DSC_4248


Kapica s kronco je pravzaprav modni kiks. Če berete rumeni tisk, ste to zasledili.
Običajno sicer ne berem rumenega tiska, še najmanj angleško-kraljevega, ki se mi zdi starokopiten, pompozen in osladen.

Ko je moja sestrica pred letom dni zanosila in sem jo vprašala, kdaj bo njeno dete privekalo na svet mi je odgovorila :"Takrat kot se bo rodil tudi drugorojeni angleškemu kraljevemu paru".
Nisem čisto dobro razumela zakaj gre in zakaj je to pomembno, niti nisem vedela o komu točno govori. Kakorkoli, na koncu sem postala pozorna na ta dogodek in sama pri sebi memorirala - "takrat ko bom jaz ponovno postala teta, bodo tudi v Angliji zganjali cirkus". In sem v otvoritvi meseca aprila, na prvi april pripravila še sama  malo cirkusa :) 

Moja sestra naju z mamo še kako dobro pozna. Točno ve, kako radi imava pletilske izzive in danes pove, "da je točno vedela, da se bo ena od naju lotila te "kapice s kronco", kot sem kapico sama poimenovala.

V manj kot tednu dni, se je na Ravelry pojavilo navodilo o izdelavi  takšne kapice, ki so jo nadeli mali angleški princeski. Kmalu potem, se je našla tudi  trgovinca, kjer je bilo kupljeno darilo za malega otročka in kjer so potrdili, da so bučmani angleški novorojenki narobe in fouš zavezali simpatično belo kapico.

Prejšni teden mi je v bolnišnici uspelo izpeljati pletilski izziv namenjen moji sestri in njeni mali hčerkici. Na svojem pametnem telefonu ;) sem prek Ravelryija sledila navodilom izdelave. Časa sem imela veliko in kapica je bila z nekaj paranja končana v enem dnevu. Nalašč sem naredila enak rob tako ob vratu kot ob obrazku, da bo lahko naša mala princeska lahko zavezala kapico na fouš ali pravilen način :) Lahko ugibate kdaj bo "bolj fancy" ;)

Fotografije naše male princeske s "kapico s kronco", vam pokažem, ko bo vreme bolj primerno za kapico, (danes je bilo skoraj trideset stopinj) in ji bo kapica ravno prav.
DSC_4245


DSC_4243


DSC_4236

DSC_4233


DSC_4235


DSC_4234

4 komentarji:

  1. Dobro je tole :)) Z zanimanjem prebiram te zgodbe o kapici in sledim tvojim izzivom. Si pa dobra s poznavanjem vse te pametne tehnologije. Pa še krasen duplikat si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pojma nima, kako se tale "kronica" pravilno zaveže, je pa čudovita. Komaj čakam, da vidim malo manekenko. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. kako lepo. zdaj ima kronca končno smisel. ps. obožujem 'objavo na dan'.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš, da je v vsaki slabi stvari nekaj dobrega :P. Fantastično je izpadla tale kronica. Priznam, pa da tudi jaz nima pojma kako naj bi bilo to prav/narobe zavezano ;).

    OdgovoriIzbriši