27. 5. 15

O barvah in pticah


V maju

boš petje mehkih trav, 
drhtenje vitkih brez, 
vonj cvetočih jablan, 
mavrica rož iz vrta tvojega očeta, 
vseh mladih prvi poljub. 

V maju bom 
vse tvoje
modro, 
rdeče, 
rumeno, 
belo, 
zeleno.

(Viktorija Gorjup - Ptice imaš v očeh)



 


Kar tri dni zem izbirala barve, ki ste mi jih podarjali v zadnjem oklicu za bonbonček. 
Na koncu sem izbrala barve, ki mi jih je sčarala Keltika
  • svetlo modro, 
  • rjavo in 
  • temno modro.
Mogoče kar malo junijske barve, ki kličejo kako pogrešajo morje.  Zato za Keltiko šivam enkrat v juniju :)

3 komentarji:

  1. Kako krasne fotke! Pri nas imamo vse, razen planin. :-) Keltika bo pa gotovo vesela tvojega darilca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fotka v modrem je današnji jutranji pogled skozi veliko okno službene pisarne. :)

      Izbriši
  2. Čudovite slike in čestitke Keltiki :)! Blagor se tebi- jaz skozi službeno okno, če mi uspe pokukati mimo monitorjev, vidim zarešetkano okno in cesto - potli pa delaj 12h :(

    OdgovoriIzbriši