26. 5. 15

Paket presenečenja

Danes sem seveda odšla na pošto po paket presenečenja.
Tam me je že čakala moja prijazna uslužbenka in rekla, da že ve, da imam paket, ki ga je seveda opazila, ker je tako lep.


Rekla sem, da sploh ne vem, kaj je v njem in da je to v resnici  pravi "paket presenečenja". Začudila sem se velikosti paketa, ki mi ga je previdno predala in rekla : "O, kako bi jaz rada dobila kakšen paket presenečenja, " in mi mi vrnila nasmeh.  V hipu sem odgovorila,...ker sem nekako morala in duša mi ni pustila, da bi ostala brez besed: "Enkrat vam prinesem jaz kakšno malo presenečenje."

Ta poštna uslužbenka me še kako dobro pozna, čeprav se drugače sploh ne poznava.  Vsak ponedeljek "me čaka", da ji prinesem kartice od Tavelike, ki mi jih v okviru njenega Postcrossinga pusti na svoji mizi in zraven napiše "prosim, odnesi na pošto".
Če zamujam me uslužbenka vedno pobara  in vpraša koliko kartic imam in kako odpošljemo...navadno, letalsko, priority, čim ceneje in mi vedno izbere najlepše prave znamke.

Res jo moram enkrat s čim presenetiti!
Vesela sem, da smo vse swaperke bile točne in danes vesele in navdušene nad darili. Moj veliki paket sva z Malim odpirala počasi, previdno, z velikansko radovednostjo in na koncu ostala odprtih ust. Ganjena. 

O vseh darilcih, slikcah in barvah, pa kot obljubljeno - vse ob svojem času.




1 komentar:

  1. Res je najbolj zanimivo, ko obstaneš odprtih ust ob prejetnju paketa presenečenja. Tvoj SWAP mi je prav polepšal dan - hvala ti! :)

    OdgovoriIzbriši