16. 8. 15

minuli vročinski teden

Mineva avgustovski teden, ki poletni mesec preveša v drugo polovico. Vročine ni več, prihaja drugačno poletje. Spet je takšen konec tedna, ko smo spet vsi doma. Tavelika se je vrnila iz Londona, Tamala iz TZVja.

Sestrična, ki je bila z družino na obisku pri nas je imela letos srečo z vremenom, in imeli smo veliko kopalnih dni v Nadiži.


Ko smo šli v Benetke na letališče po naše popotnice, smo se ustavili ob italijanskih peščenih plažah. Sedaj vemo, kako zgledajo dolge plaže z dežniki in peskom povsod..., še na letališču je bil ta med prsti na nogah in po koži, kamor ga je nosil sicer prijetni topli večerni veter. Plaža je bila polna školjk in to je bilo Tamalemu najbolj zanimivo.

 


Bili smo v Ikeji in kupila sem nove pekarske modelčke, v katerih sem danes sprobala moj nedeljski kolač. Šivala sem še ene fantovske hlače iz t.i. foto blaga in nov model torbe.



In ja, zelo pomembno in primerno in spodobno? za konec vročinskega obdobja. 
Kot sem obljubila Tamalemu in  tudi tukaj,  sem v Nadižo skočila iz srednje skale. :)


2 komentarja: