12. 8. 15

Noč utrinkov

Tavelika, Mali in Sosed so se utaborili na vrtu.
Poiskali najtemnejši kot, razgrnili šotorke, armaflexe, ležalke in spalke. In še pouštre zraven.
Ta noč so imenovali "noč utrinkov".
Bliža se mlaj, lune ni na nebu in prav v teh dneh bo na nebu veliko utrinkov.

Meteorski roj Perzeidov.
Meteorski dež.
Solze svetega Lovrenca.

Nekaj časa sem bila  z njimi. Nenavadno hladno za večer minulega vročinskega dneva. Sredi avgusta bo kmalu. Oblekla sem si rozast flis, se pokrila z odejo in v mislih pripravila svojo željo. Otroci so rekli, da si bodo za vse utrinki zaželeli isto.

Ker je največja želja le ena. 

Videla sem tri utrinke.
Pri tretjem smo vsi hkrati rekli uaaaaaaauu.
Komet je imel dolg rep in zarisal je svetlo sled čez nočno nebo.
In ko se bodo zaprle luči v oknih in bo blizu polnoči, bo utrinkov še več.

2 komentarja:

  1. Jaz nisem pa nobenega videla, grem zdaj še enkrat ven pogledati, če bom zdaj kakšnega videla in si mi bo izpolnila želja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Šmenta pa je šlo mimo mene :(. Ma važno, da ste si vi uspeli zaželeti največjo željo in da ste uživali v druženju :).

    OdgovoriIzbriši