1. 12. 15

Kartice

Poznate Postcrossing?
Ko sem bila v najstniških letih smo rekli, da imamo pen-pal prijatelje. Imela sem jih okrog petdeset in po dvajsetih letih sem mnoge spet našla na FBju. Tavelika je med prijatelji na postcrossingu našla tudi nekaj pen-pal prijateljic, s katerimi se redno dopisuje v običajnih, navadnih legendarnih pismih. Kako lepo je videti pismo v beli kuverti, ki jo cel teden čaka na njeni pisalni mizi, da se vrne iz Ljubljane. Tudi Tavelika prizna, da je odpiranje pisma, prebiranje ročno zapisanega besedila prav poseben občutek.
Sedaj je začela kartice pošiljati še Tamala. Vsak vikend mi tako pripravita kupček kartic, ki ga moram odnesti na pošto in kriti poštne stroške, .. ki tako niso iz žepnine :)
Na pošti me že poznajo in vedo, da vedno pošiljam kartice po najcenejši varianti, nič letalsko (se mi zdi, da kljub temu pošljejo z letalom, kakopak drugače), nič priority in obvezno zaprosim za prave znamke. Pošta je vedno dospela - na vsako kartico se namreč napiše šifro, ki jo prejemnik dobi na spletu, ko mu na podlagi starosti, profila, hobijev določijo prejemnika. Prejemnik potem to šifro zapiše v sistem, najde profil pošiljatelja, označi da je pošta dospela, se zahvali, kaj poklepeta, ogleda profil pošiljatelja... Zanimivo!



2 komentarja:

  1. Oj, sem že slišala, ampak po pravici povedano še nisem raziskala. Imam nekaj dopisovalk in zaenkrat je to dovolj. Si pa Gospodična G želi dopisovalko tako da bom verjetno malo povohljala. Hvala.

    N, in ko smo ravno pri pismih, pošlji mi naslov, da ti pošljem malo prijaznost v kuverti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo!
    Sem se prišla zahvalit :), za tole objavo in vzpodbudo. Ker sem firbčna in rada kaj novega poiskusim, sva se z našo mlajšo 10 letnico tik pred novim letom, med počitnicami pridružili Postcrossingu. Naja je navdušena, do sedaj sva prejeli že tri kartice in za vsako prejeto me vriskajoče pokliče in potem skupaj prebereva in tako še malce vadiva Angleščino in iščeva kraje po zemljevidu. Imava označeih že kar nekaj pikic, kamor sva poslali razglednice. Sem pa zelo razočarana nad ponudbo le teh v LJ. Nekaj turističnih je, kakšnih posebnih pa nisem našla. Zdaj bomo imeli pogeg iskanja zakladov (goecaching) še eno stavr, za katero se bomo ozirali kamor koliko gremo. Hvala še 1x za idejo in Happy postcrossing :). Klavdija

    OdgovoriIzbriši