13. 12. 15

Prtiček v patchwork tehniki - Dresden plate

Prvič sem se preizkusila v dresden tehniki patchworka. V to so me spodbudile tudi kolegice iz ustvarjalnega Otočka, ki so razpisale tovrstni izziv. (prav poseben izziv, brez nagrade,  a za dobro voljo, druženje in motivacijo :)
Moja šablona je bila tako kar iz papirja, saj posebej za to nisem nabavila  ravnilca za dresden plate. Če ga kje kdaj najdem, ga pa gotovo kupim.  Z njim namreč lahko oblikujemo različno velike žarke, ki se spojijo v krog. Uporabimo lahko tudi majhne ostanke blaga, ki jih v dvajsetih žarkih združimo v krog.
Blok mi je všeč. Tehnika je enostavna in kot sem že velikokrat omenila je patchwork ustvarjanje prav posebna meditacija, drugačno šivanje od običajnega.
Izbrala sem "barve novega leta", saj je danes pač tak čas  in danes smo prižgali že tretjo adventno svečko.
Dresden tehnika sicer izvira iz leta 1920-1930, ki je bila to takrat najbolj popularna tehnika quiltinga.  Ime je dobila po nemškem mestu Dresden, kjer se je takrat pričel razvijati prav tovrstni romantični design, predvsem v poslikavi keramike.

DSC_7444


DSC_7436


DSC_7431

2 komentarja:

  1. O, kako zelo lepo si spet šivala! Prava paša za oči. In spet se ne morem načuditi tvojim natančnim šivom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep izdelek si naredila. Všeč mi je kombinacija barv, prav tako pa tudi vzorček prešivanja. Vesela sem, da si sodelovala v našem izzivu na Otočku :)

    OdgovoriIzbriši