14. 1. 16

januarski trenutki v slikah in v blog problemčku

Med koščki blaga, iskajoč kombinacijo za prav posebni otroški predpasnik.
Štrudelj za tri dni.
Mačje kopanje pozimi.
Mini akvarelček mandale v velikosti kartice od Tavelike hčere.

Na mojem blogu že nekaj časa "ni" spremljevalcev - desno v slikcah pod Spremljevalci. Nimam pojma, kaj moram postoriti, nastaviti, da bo stvar prikazana. Saj vidite kaj piše:

Žal ...
Ta pripomoček ni konfiguriran pravilno. Nasvet skrbnika: Preverite, ali se naslov v možnosti »Nastavitve storitve Povezovanje prijateljev – Naslov URL domače strani« ujema z naslovom URL tega mesta."

Ko grem v "blogersko delavnico" pod "Postavitev" in kliknem na "Predogled", mi pokaže 70 spremljevalcev v slikcah, tko kot je treba.  Tudi ko bom pred potrditvijo kliknila na  predogled te objave, boste narisani gor tako kot je treba. Na blogu, v živo,  pa ni efekta. :o  :/
Kdo ve kje je keč? Poglejte prosim na vašem blogu in mi povejte, kaj imam narobe... hvala. 





2 komentarja:

  1. Sem opazila tvojo težavico z manjkajočimi spremljevalci. Pri meni je zaenkrat še vse v redu. Pomagati ti pa ne znam. :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, tle sem pa bolj kot ne mrzla, sem pogledala na mojo postavitev, saj nimaš kaj veliko za čarat, itak samo prilepiš ta dodatek. Čudno. MOgoče, bo pa kar samo od sebe spet nazaj.

    OdgovoriIzbriši