11. 1. 16

Med zvezdni prah

Ko sem pred dnevi slišala novico, da je Bowie izdal nov album, sem bila presenečena. Že dolgo nisem nič slišala o njem.  Sledila je misel, da albumu običajno sledijo koncerti in David Bowie je zagotovo tisti, ki bi ga šla z veseljem gledat in poslušat.

Danes, le nekaj dni po njegovem 69. rojstnem dnevu, po njegovem poslednjem albumu, ki ga je izdal prav na svoj poslednji rojstni dan nas je zjutraj presenetila novica, da je odšel za svojim Ziggyjem, med zvezdni prah,... v glasbi poslednjega albuma... do svoje črne zvezde, Blackstar.

David Bowie 
8 januar 1947 – 10 Januar 2016

r.i.p.

Ziggy Sturdust

2 komentarja:

  1. Ja, meni je kar hudo. Rada sem imela nekatere njegove. In žalostno je, ko odhajajo tisti, ki so del moje muzike že tako dolgo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliki počasi odhajajo od nas. Naj mu bo lepo, kjerkoli že je.

    OdgovoriIzbriši