17. 2. 16

Zimska dokončanja, posodobitve, pregled

update

ne vem natančno, kateri  omenjeni naslovni prevod  bi najbolj ustrezal angleškemu izrazu, ki ga še najbolj razumem :o

Torej: 
  • Med zadnjimi velikimi Prevčevimi podvigi in uživanju in krohotanju ob Staretovih reportažah smučarskih skokov,  sem dokončala svoje nogavice
  • Zapisala sem  vse nazive manjkajočim asociacijam, ki so mi jih prijazno sporočile moje prijateljice iz našega kluba ročnih del. 
  • Zaključila sem svoje veganske tedne in spet jem jogurte, ki sem jih od vsega najbolj pogrešala. Do velike noči sem samo vegetarijanka, kar ni noben problem, malo večji je post slaščicam in sladkarijam, kar pa bom tudi nekako že zmogla. Črna prava čokolada pa ostaja na punktih v službi, delovnem pultu in torbici :)
  • Vremenski update - danes je v službi snežilo, doma ne. Le malo višje je vse belo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar