1. 4. 16

Naš Prvi Tim Bilding

Danes je potrjeno, da gre naša družba ročnih del na team building. Časti naša firma in lokalni razvojni center. Dvodnevno druženje (all inclusive - vse všteto, hrana, pijača, nočitev, igrice,..) samo za nas, ljubiteljice ročnih del.

Superca,  čeprav so mi tovrstna službena udejstvovanja malo mimo... včasih smo hodili na sindikalne piknike, sedaj se pa zmišljujejo vse sorte in delajo iz profilov ljudi celo znanost,...
Kakorkoli, ni važno,... družba bo drugačna in super bo. Polno zabavnih igric in nalog. 

Fant iz agencije nas je obvestil, da imamo te možnosti:

-  Žongliranje - čisti cirkus
-  Kulinarični team building - Ribja naslada; morska zgodba
-  Ples za volkove - ritmi bobnov, ples ob ognju in uglašeno dretje
-  Pot preživetja - iskanje skritega zaklada

Imamo še nekaj placa (za 3) zato se nam lahko še katera pridruži. Če ste za, mi napišete komentar in povejte katero opcijo bi izbrale! Prijave sprejemajo  samo danes!


4 komentarji:

  1. Ne boš! :-)) Dva krat si me že potegnila za prvi april, tokrat pa ti ni uspelo. :-)) Smejim pa se na glas. :-))) Superca!

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) hvala ti, mi ni treba pisat update k objavi. Aja, pa zmagala sta žongliranje + volkovi - izenačeno na prvem mestu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bi se kateri drugi dan tudi sama odločila za volkove. In potem ne bi bilo več izenačeno. :-))

      Izbriši
  3. :)) dobra si mi ti @oldpunca - hvala za smeh in tvojo duhovitost.

    OdgovoriIzbriši