22. 5. 16

nedeljski tea party

Tamalo sem vprašala še kakšen naslov naj dam objavi, ...potem ko mi je prijazno prišparala in naložila fotke, ki so šle njenim frendom kot snapchat.

Slučajno sem naletela, ko je čičkala in barvala po ekrančku telefona in sem jo vprašala le kaj počne,.. približala sem se in se itak krohotala, maček pa se je od mojega smeha premaknil in mežikal, pa se ni prebudil.
Ja, taka fajn nedelja je mimo, vpliv polne lune gotovo še deluje.





3 komentarji:

  1. No, kdo drugi, kot tvoja Tamala, bi se težko spomnil česa podobnega. :-) Svetovno!

    OdgovoriIzbriši
  2. ha ha ha sam maček je res car :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naša tamala se tudi igra na tak način z slikami moje hčere. Tvoje so vsekakor svetovne, sploh ker je muc pripravljen pozirati :)

    OdgovoriIzbriši