4. 9. 16

Minion peresnica

Ko sem za najmlajšega gosta iz Francije sešila peresnico - straškota,  je njegov starejši brat izrazil željo, da bi imel rad enako peresnico, samo da to ne bi bil straško ampak junak iz risanke. Prinesel mi je pokazat plišasto igračo in ugotovila sem, da rumena stvarca niti ni tako zakomplicirana.

Fanta sta narisala vsak svoj načrt, vsak svojega miniona v peresnici. Posebej sta bila pozorna na detaile oči, ker to ni kar tako. Eden ima dve enaki, drugi eno rjavo uč, drugo zeleno,.. eden ima samo eno uč,... ta načrt je rezeriran za našega devetletnika.
Med šivanjem sta me opozorila, da zgornji robovi ne morejo biti naravnost, zato smo jih naredili v okroglo, kar je defenitivno spremenilo izdelek v pravega miniona.
Z izdelkom smo bili vsi trije zelo zadovoljni. Zanimivo mi je to, da na tak način nastaneta iz ene peresnice lahko hitro dve peresnici. Prepogib pri zadrgi, barvice na eno stran,  nalivko na drugo stran. Naš fant je sicer še dodal pripombo,  da bo njegov minion imel ta prave kavboljke, da to nisem čisto uredu izbrala...
Za njegovo peresnico še nisem našla časa, takrat sem pohitela sem le s s poskusno prototip peresnico za našega gosta iz Francije, ki gre prav jutri po devetih mesecih potovanj spet v šolo.

DSC_0833


DSC_0826

DSC_0830

DSC_0829

3 komentarji: